พลังงานของอาหารอีสานรสแซ่บ

ปล่อยอีก หนึ่งเมนูแซ่บ ที่สาวๆ ชอบทานยาม ลดอวบ  เพราะทั้งอร่อย และพลังงงานต่ำๆแบบนี้งัยล่ะ

ข้อควรระวัง คือ อย่าใส่ผงชูรส หรือ ใส่น้ำปลา ปรุงให้เค็มมากจนเกินไป เพราะอาจทำให้เกิดอาการบวมน้ำใต้ผิวหนัง ที่เรียกว่า เซลลูไลท์ได้   เป็นเหตุุให้ ช่วงล่าง ยังใหญ่ แม้จะน้ำหนักลด ก้อตาม

อย่าลืมทานอาหารให้ได้สารอาหารครบด้วยนะจ๊ะ

About Ann

I am Personal Wellness Coach and Independent Distributor of Herbalife.
This entry was posted in รวมเมนูและสูตรอาหารแคลอรี่ต่ำ and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s